2 ay kontrolunde doktorum grlisimi iyi, artik uyandorma, acikirsa uyanir zaten dediginden beri uyandirmiyorum…
Ya zaten acikmada da, gazdan uyaniyo😅
9 aylik kizim, 3 kez hayatinda 4.5 saat drliksiz uyudu😅
Gelisimi icin uyku da besin kadar degerli, doktoruna sor, o uygun gorurse uyandirma🤗