Selam kızlar 2 hafta önce burun ameliyatı oldum ödem Bir türlü geçmek bilmiyor burnum hala şiş neyse bende gözlük takmak zorunda kaldım araç kullanırken sadece 5 dakika ama ödemden mi bilmiyorum Gözlğk iz yaptı ve 3 gündür geçmiyor çok kafama takıldı
Bilgi sahibi olan arkadaşlar yazarsanız çok memnun olurum teşekkür ederim 🙏🏻