Berus
@Evlatlarimcanim Ben Canan Tanı hiç sevemedim ya. Kitaplarını mantık süzgecinden geçirdiğinde çok çelişkiler ve saçmalıklar var. Yıllardır okumuyorum ama bi kitabında kız ve sevgilisi kaza yapıyorlardı kız hastaneden çıkıyor ve çok sonra hamile olduğunu öğreniyordu. Nasıl yani hastanede anlaşılmadı mı kızın hamile olduğu filan demiştim 🤦🏼♀️ Ve bunun gibi birkaç saçmalık daha yakalamıştım o zaman da şimdi aklımda kalmamış