Kızlar benim oğlum 3 yaşında tuvalet eğitimini yazın tamamladık cok şükür baya zorlu bi süreçti ama ben asla zorlamadım tepki göstererek değil eğlenerek alıştık bunda içim rahat. Tam herseyi öğrendik tamamdır dedim ama bu üç gündür çişini söylemiyor gündüz de bazen altını ıslatıyo gece uyanıp anne çiş derdi şimdi bi bakıyorum altı sırılsıklam kakada sorunumuz yok cok şükür. Önce kakaydı onu hallettik derken şimdi çiş çıktı. Neden oluyo olabilir bi fikriniz var mı ?