Meryem-1 bizim oğlanda 8 aylık durum vaziyet aynı. Öyle gergin öyle yorgun öyle mutsuzum ki anlatamam. Bir gececik hatta sadece deliksiz 3-4 saatlik uykuya bile razıyım Allah yardımcımız olsun. Baya minyon gece beslenmesini kesemedim o yüzden zaten ufak tefek sekteye uğramasın diye ama bittim tükendim