İyi akşamlar herkese. Benim oğlum 20 aylık. 6 ay büyük kuzeni var küçükken bi kaç kez yüzüne vurmuştu yeğenim oğlumun. Kötü bi deneyimle başladı. Şimdi herhangi bi çocuk vursa veya temas etse itse vs hemen ağlıyor haklı olarak. Sonra asla yanaşmıyor oyuncağını filan eline almıyo. Olurda gelir alır elinden arkadaşı diye korkuyor. Bununla ilgili ne yapabilirim.
Başına böyle bi olay gelmiş biri var mı?
Bu arada burcu balık yükselenide balık🥲 duygusal olcak benim oğlum ama hakkını da savunsun istiyorum🥲🥲