AlperinAnasi Medine55 hayır yapmıyor bide benim bebeğim çok gazlı bir bebektik çikolata bile yemem yani gaz yüzünden
Busra06 Didi-dodo hadi yaa 😥yanı yemekle de olmuyor olmayınca demek ki.Allah yardımcınız olsun zor oluyor..