Elifff11 Kızlar bebeğim 4 aylık tip2A kalça çıkıklığı var sol alfa açı 58 doktor önümüzdeki ay tekrar kontrol edicez dedi herhangi bir uygulama yapmadı sizce kendiliğinden düzelir mi ?