Ben en pahalı olanları bile kullandım ama yok yumos pembe mavi hepsini hepsini denedim pes ettim sonra birinden duydum bazı makineler deterjanla beraber yumustaıcı aldıgı için koku kalmıyormus o yüzden deterjanı aldıktan sonra bölmeyi acıp yumustıcı koydum sonucu efsane zaten makine calıstırdıktan sonra 4 dk falan sonra deterjan bölmesinden detarjanı alıyor aldıktan sonra ben acıp yumusatıcı koyuyorum olmaz falan demistim ama makineden cıkardıgım an asırı güzel kokuyordu eve asarım soguk oldugu için tüm evi yumusatıcı kokusu sarmıstı. Bence sende dene cünkü denemedigim yumusatıcı kalmamıstı son care bunu denedim ve oldu