ikizminikler benim oğlumda da kabızlık var, gastroentolojiye götürdüm düzenli kullandığımız ilaçlar var, kakasını tuttuğu için kabızlık başladı ve ilerledi. Dulcasoft diye bi ilaç var, hamileyken bile içilebilir, kakayı yumuşatıyor katılaşmasını engelliyor. Şu an çocuğunuz katı olduğu ve acıktığı için daha çok kaka tutma eğiliminde olabilir, canının yanmaması ve kakasını rahat yapabilmesi için bu ilacı önerebilirim. Reçetesiz alınıyor zaten