Melek0205 Kızlar ilk defa 3 aylık iğne yaptırdım emzirdiğim için 3 aylık oluyomuş. 3 gün önce bitcekti adetim henüz bitmedi bitecek gibi de değil ne zaman bitecek bu böyle mi gidecek ya :(((
Fatmadurmus Melek0205 keşke olmasaydın bazılarında öyle oluyormuş bende sonradan öğrendim 3 ay önce yaptırdım 3 aydır kanıyorum ben doktora gittim bi hap verdi ama oda kesmedi benim bidaha gidicem bu hafta
kayraninannesiiii Ay sorunuzun cevabını hiç bilmiyorum hiç vurulmadım ama yeni mı oldunuz ben de düşünüyorum ama depolarda yok kalmadı gelmez dendi üretimimi durdu acaba başka nerden alabilirim bilmiyorum
Melek0205 kayraninannesiiii ben geçen sene doğum yaptığımda almıştım duruyodu anca vurulabildim başka eczamelere sorun sürekli elinde olan oluyo bazen bemde öyle bulmuştum