Bizde 2 ay 10 günlüğüz. Uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu üst onun üstüne de penye yelek giydiriyorum. Altina ise patikli pijama üstüne çorap giydiriyorum. Bir de gün içinde ara ara kollari dışarda bırakarak yarı kundak yapıyorum ayakları da serbest oluyor rahat ediyor