Benanneoldum merhaba dondurucudan çıkarıp alt bölüme koyuyorum bebek içmeden bir saat önce çıkarıp biberona koyuyorum kendi sıcaklığına gelince bebeğime veriyorum .Eğer acil bir durum varsa buzluktan çıkarıyorum akan Çeşmenin altına tutuyorum süt poşetinde olduğu için hemen eriyor (bu arada ılık suyun altına tutuyorum sıcak akan değil) sonra süt poşetinden biberona aktarıyorum bir kaba sıcak su koyup biberonu içine koyuyorum birkaç dakikada hazır emzirme hemşiresi böyle demişti haftalardır bu şekilde yapıyorum