Anneler selam, bebeğim 37 günlük 3 gündür sadece akşamları ağlıyor huysuzluk yapıyor. Karnını doyuruyorum gazı çıkıyor masaj yapıyorum karnı da sert değil altı temiz burnu temiz ama sürekli ağlıyor doktor atak haftasına dikkat edin sürekli ağlayabilir demişti ama sadece akşam ağlıyor 3-4 saat mızırdanıyor en sonunda pes edip uyuyor. Bu atak haftasında bunlar mı yaşanıyor normal mi yani?