Merhabalar. 16 günlük bebeğim şimdiden memeye bağımlı hale geldi. 1 saat 10 dk dır emziriyorum memeden ayırıp gazını alıyorum anında ağlamaya başlıyo veya gazını aldıktan sonra yatağına koyar koymaz çığlık çığlığa ağlıyo. Son çare emzik aldım emziği de bazen kabul ediyor bazense fırlatıyor. Doyduğundan eminim ama memeye gelince hemen susuyo sakinleşiyo. Bebeği özellikle yenidoğan olanlardan tavsiye istiyorum veya zamanında benim gibi yaşayan anneler var ise yardım istiyorum.