Kizlar ogretmenim kizim 17 aylik 4. Ayindan beri mecbur calisiyorum. Ama son zamanlarda okuldan geldigimde beni resmen cezalandiriyor. Asiri huysuz asla mutlu olmayan bir karaktere bürünüyor. Ayrilik kaygisinin en yogun oldugu donemlermis nasil davranmaliyim bilmiyorum. Hergun bir suprizle eve gelir oldum sirf cocugum bana trip atmasin diye😭