Aselduru88 eytt maşallah🧿bakın benim kızım 31aylık 14.300gr boyu 98cm. 3 4 yaş almaya başladım kış gireli. 2 3ler küçük geliyor artık. 3/4lerde hafif bol ve hafif uzun geliyor ama böyle büyük büyük olmuyor iyi duruyor. Bence sizin bebişe tam olur. Seneyede giysin derseniz 4/5alın ama bu sene biraz büyük olur o zaman. Ben büyük alayım seneyede giysin olayını sevmem ama tabi tercih sizin☺️