Dedesarye45 Kizlar kızım 2 ay 3 günlük şuan 5 kg ağırlığında doğduğu zaman da 2600 di sizce şuan nasil iyimi kilosu offf bu çevre psikolojimi alt üst eti
Askkdkd Dedesarye45 valla masallah milleti boşver benımki 4 aylık daha yeni 5 kg ben şükrediyorum seninkinin masallahı var erken doğdu benımki 2 kg anca yeni 5 kg olduk yemeği sevmiyor kimseye takılma sen bosver çok şükür
Ceylan-polat Dedesarye45 ayninin kilosunda bebiş . Bebekten bebeğe değişiyor iştahı olmayabilir bünye kiloyu kabul etmiyor olabilir . İçini ferah tut. Az olduğunda didikliyorlar zaten kontrollerde neden böyle diye . Bizimkininde iştahı çok yapacak bişey yok ☺️
Benherseydenoncebiranneyim Gayet iyi baya iyi hem de. Benimki de 2 aylıkken 5 kiloydu. Doktorumuz normal dedi
Askkdkd Dedesarye45 insalla valla yemeyen bebek çok zor neler neler cekiyoruz hanımefendi yemek istiyor hepsi sağlıklı olsun ins
zhr61 bizde bugün kontrolden geldik iki ayımız doldu 5kilo 800 gram almış ayda normal çok şükür sağlıklı olsun bebişlerimiz