Bu bı geçiş dönemi olarak adlandiriliyormus. Geçen doktoruma sormustum . Dönem dönem bazı çocuklar parmaklarını emer ve bundan çok hoşlanırlar demişti . Siz engel olmayın ama alışkanlık haline de getirmesine müsade etmeyin bı dönem sonra kendiliğinden birakiyorlarmis