ozlemku Bebeğim 3,5 aylık 4 gündür kakasını yapamıyor acaba yapması için ne yapabilirim ? Anne sütü alan bebeklerde 8 güne kadar normal diyorlar ama yinede aklıma takılıyor
Aysun0909 ozlemku canım ben de aynı dertten müzdaribim 6 gün oldu hala tık yok ve çok huzursuzlanıyor
Smymn ozlemku benim kızımda anne sütü aldığı halde 3.ayinda kabizdi bende çok şaşırmıştım ama ekstra bisey yapmadım.haftada 1 yapardi.simdi düzeldi çok şükür.sizde varmı kabızlık kuru kayısı falan yiyin .birde buyukler sütün yariyo diyorlardı
Ozlem2904 ozlemku sadece anne sütü alıyorsa siz bol bol su tüketin annesi ve bol bol emzirin 10gune kadar normal. Daha sonra gazı ile birlikte atar
Elifalparslanince Merhaba alakasız ama bir şey sorucam bebeğiniz başını tam anlamıyla dik tutabiliyor mu? Benim oğlumda 4 aylık olucak 4 gün sonra ama tam olarak tutamıyor geç mi kaldı acaba diye düşünmeden edemiyorum