Oguzkagan65 ufff meme reddi çok kötü biz 4 ve 9. Aylarımızda yaşadık çok ağlamıştım hoplayarak zıplayarak bir şekilde geri tutturmayı başardım seni çok iyi anlıyorum umarım gene emer bebeğiniz.
istikrarlı olun kararlı olun kazanan siz olucaksınız inşallah