anneyimben25 ben 6 aylıkken ayırdım, ne kadar gürültü olsa bile anneler bebislerini duyuyor. Duymamak gibi bi durum yok yani bende olmadı. Yalnız zorluğunu şu şekilde çekiyorum gece kalk odasına git emzir geri gel yat falan. Ayin 10 unda 9. Aya giricez, gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum bakalım.