Elif0306 Bende arı mamayi üzerindeki ölçüde pişiriyordum ama artık bir su bardağı süte bir buçuk yemek kaşığı mamayı katıp sulu bir kıvamda pişiriyorum biberona aktarıyorum bebeğim gece maması olarak yiyor bazen cici bebe de iki tane ekliyorum