Bebeklerinizi gece nasıl besliyorsunuz, yani uykusunun çok bölünmemesi gerektiğini okudum bez değişimi de kaka yapmadığı sürece degismemeliymis. Yatarak besleme zararlı diye duydum. Duymadan önce yatarak besledim ama başını yüksekte tutarak. Normal uyandığı beslendiği zaman uykuya dönmesi çok zor oluyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz yatarak beslemek istemiyorum, ama uykusunun da açılmasını istemiyorum 🙏🏼🥹