Deletedmom280 toz şeklinde olanı çay bardağında süte mayalıyorum fırının içine koyuyorum derecesini ateşölçeri yüzey moduna getirip ölçerek yapıyorum 45 dereceydi sanırım sonra 8 saat bekletiyorum. Yoğurt yapacağım sütü kaynatıyorum 15-20 dk boyunca. Sütü ne kadar kaynatırsam o kadar iyi tutuyor. Onu da aynen mayalayıp sarıp 12 saat bekletiyorum. Daha sonra dolapta 24 saat bekletiyorum.erken bozarsanız yoğurdu sulanıyor hemen o yüzden ne kadar bozmadan beklerseniz o kadar iyi oluyor. Bide sütü mayaladıktan sonra kapak kapatmıyorum ben dolaba koyana kadar süzgeç kapatıyorum. Buharlaşmadan dolayı sulanmamamsı için 😊 bu şekilde yaparsan hazır yoğurt kıvamında süper bi yoğurt oluyor😋