Mrb kızlar 65 gündür normal doğum yaptım doğum esnasında ebeler ne kadar ugrastiysada içimde parça kaldi sonra dil altı hap verdiler ve parca düşecek dedi 63.günde eşimle birlikte olduk daha hiç ilerlemeden direk kanamam oldu ama öyle böyle bi kanama değil yatak çarşafı yatak koruyucu hepsi kan içinde kaldı 1 dk içerisinde 30 dk falan sürdü kanamam sonra durdu sizce ndn böyle oldu doktora gitmekten çok korkuyorum elleriyle muayene ederler diye cidden çok yipratilar beni