tospikannesiiii hiç alakası yok benim bebeğim kışın ortasında doğdu çokkk soğuk bir evim var doğduğu zamanlar çok nadir yıkadım bide yeni anne olduğum için yıkamaya korkar annemi ve kaynanamı çağırırdım göbek bağı da çok geç düştü zaten . Bebeğim hep çok kiloluydu boyu da uzundu şu anda da yine gelişimi iyi çok şükür. Anne sütüyle büyüdü bu arada