Kalps Arkadaşlar , oğlum 2 yaşında emzirmeyi bıraktırmaya çalışıyorum . Bugün ilk gün ama gögsüm acaip şiş ve ağırıo . Bide bunun gecesi varr . Bi ağrı nasıl geçer . Nasıl bi çözüm öneriniz var ??
Kalps Tamquc ayy hiç sorma . Acaip şiş ve ağrıyor oğlumda kucağıma gelior 2 de bir elli kolu çarpıyor canım çıkıyor . Bidee daha geceyi atlatamadk .