Beryak ben şırıngayla yapmıyorum canım doktor böyle sıkmalı minik minik 5 ml lik kutu gibi şeyin içinde ondan alıyorum günde 1 tanesini doktorum günde 3-4 damla her iki burun demişti ama genellikle 1 haftada max 5 kere burun açmak yeterliymiş diyor uzmanlar. Bebeğinin burnu açıksa 2 günde 1 yapman bile yeterli 5 ml tamamını sık ama ben öyle yapıyorum bebeğimde daha hırıltı balgam olmadı çok şükür. Önceden açsaydım düzenli belki olmazdı hırıltı balgam çok zor geçti :/