kubr_pak yaa 4 aylıkken deldirenler var mesela. Bende küçükken deldirseydim belki kızımda problem çıkarmazdı asılıp etme gibi. Ama hiç sevmiyor toka tak sürekli asılıp asılıp duruyor çıkarcam diye ağlayıp sinirleniyor lastik tokaları bile çıkarabilse çıkaracak hiç hoşlanmıyor. Cildi aşırı hassas demişti doktor o sebepten de deldirmedim nolur nolmaz diye ama siz iyi yapmışsınız bence eminim çok yakışmıştır😍