Merhaba sevgili anneler aranıza yeni katıldım 10 buçuk aylık bebeğim hiç bir yemiyor sürekli emmek istiyor benimde sütüm artık çok azaldı haliyle doymuyor ve 10 bazen 15dakika da bir emmek için geliyor gece de sürekli uyanıyor ne yaptıysam yemedi 2 aydır böyle sma bebelac herobaby arı mama püreler neler yaptım ama yok istemiyor kaşık görünce ağlıyor var mı benim gibi olan lütfen bana bi akıl verin çok üzülüyorum artık