Enesra Merhabalar arkadaşlar, kızımın 1 ay sonra doğum günü var. Hediye olarak kızıma ne alacağım bulamıyorum. Fikir verirseniz sevinirim, teşekkür ederim 🌱🦋
Asyaveannesi04 Enesra bizimde 2 ay sonra ben ilerde kullanabileceği kolye bileklik türü birşey düşünüyorum şimdi künye felan aldık ama annemle babamın ilk doğum günü hediyem diyebileceği birşey oyuncak, kıyafet hep aldığımız şeyler birikimde yapıyorum onun adına öyle birşey aklıma geldi
Aliyeylmz27 Enesra bilemedim şimdi ben çocuklarım doğum günü yaptım ama hiç hediye almayi düşünmedim çünkü o kdr hazırlık yapıyorum elbiselerini alıyorum . Her ikisinde dört dörtlük doğum günleri oldu hediye almadım yani hergun hediye alıyorum ztn kendilerine 😊
ozgearzmn Enesra hatıra defteri alıp anne baba dahil davete gelen herkese bebeğiniz hakkında düşüncelerini yazdırıp saklayabilirsiniz güzel bir anı olur ben kızım iÇin öyle yapmıştım
Enesra Asyaveannesi04 kolye benjmde aklıma geldi. Anneannesi küpe alacak babaanne az bana çalıştı stand mikser alıyor 😂ama ben ne alacağın hakkında hiç bir bilgim yok
Hilal-95 ozgearzmn ayyyy cok güzel bi fikir ya gercekten bizimde haftaya doğum günümüz valla hiç böyle bişey düşünmemiştim🙏🏻🙏🏻
ozgearzmn Hilal-95 ben kalıcı olmasını istediğim için böyle bişey yapmıştım Şuan 7 yaşında okumayı öğrendiğinde okutucam 🥰