ParsBebek reflü …
Olabildigince dik pozisyonda beslemek, sürekli reflü yataginda yatirmak( ben reflü yataginin altina bir tsne de yastik koyuyordum), besledikten sonra hemen yatirmamak, gazini mutlaka cikarmak ..
3.-4. ayda baya azaliyor reflü. Bol sabir diliyorum. Benim kizim bogulma esigine bile geliyordu, öyle durumlarda sakin kalip panik yapmayip, bebegi kolunuzun üstüne karni gelcek sekilde yatirip sirtina vurup bebegi rahatlarmak. Agzinda fazla tükürük salya birikiyorsa, agiz mendili ile agiz icini temizlemek. Bunlar benim deneyimim umarim faydali olur ♥️