Kumsalin_Annesi12 Kizlar bebeğim bugün 6 aylık oldu ve kilosu 8 kg 200 grm azmi çok mu bilemedim benimle aynı olan var mı acaba mama meme gidiyoruz ama mama daha çok içiyor
ikra_19 Kumsalin_Annesi12 benim kızım 6,500 kilo bu ay 400 gram almış yeni 6 aylık oldu hemşire kilosuna az dedi ne yapmalıyım mama meme ilerliyoruz mamayi 90 anca iciyoruz memeyide 5 dk emiyo ek gidaya yeni başladık ne yapmalıyım
pogacayanakk Kumsalin_Annesi12 aşı kısmına girin sağ üst köşesinde persentil yazıyor zaten hemen görürsünüz
Kumsalin_Annesi12 pogacayanakk 🙏😅 teşekkür ederim doktor söylerdi hep unuturdum iyi oldu ogrendigim ❤️
Esilaaaamom ikra_19 valla yapacak bişey yok bazı çocuklar iştahsız oluyor benimkide öyle mamayı bile 90 içiyor 5 ay 21 günlük şuan kilosu da 5 aylıkken 6500 şu zayıf yapacak bişey yok sağlığı iyide sorun yok her çocuk bir değil
ikra_19 Esilaaaamom Allah’a şükür sağlığı yerinde kiloya çok takilmiyorum ama boyuda kısa ek gidayla düzelir inşallah
Esilaaaamom ikra_19 boyda genetik biraz ama yoğurt falan yedir ek gıdaya başladıysa uzar illaki de minyon olacaktır belki de
Seydaaa5 Benim kızım 7.700 75 cm boy var dediğiniz gibi gen çok etkiliyor ne yapsam kilo almıyor salıverdim bende sağlığı yerinde olsun yeter benim eşim boyu uzun ikimizde zayıfız bundan kaynaklı oluyor
Rev_-94 Kızlar bebekten bebeğe değişiyor. Benim kızım hep zayıf bir çocuktu asla kilo aldiramiyordum. Herşeyi reddediyordu. Ama oğlum çok şükür ona göre biraz daha iyi. Ayın 7 sinde 4 aylık olacak 8 kilo geliyor şuan