Hanımlar merhaba bebeğimde laktoz alerjisi var bu yuzden mama yedi genel olarak ek gıdaya geçtik bayıla bayıla yıyor fakat aala mama yemek istemiyor bu durumla karşılasan var mı uykusunda bile vermeye calısıyorum uyanıyor ağlıyor ama son bi haftaya kadar çok guzel gidiyordu mama ek gıda devam ediyorduk