Kızlar , 2 ay 10 günlük bebeğim birkaç gündür çok sık emmeye başladı. Gündüzleri uykumuz azaldı. Sürekli memede kalmak istiyor. Sütüm mü yetmiyor , atak haftasında mıyız , başka bir derdi mi var anlayamadım. Normal bir durum mu ? Yaşayanınız var mı sık emme durumunu ?