Tugce Atlas09 Emzirirken sigara içmek büyük vebaldir. Bu konuda hemfikir olalım. Ben içene saygı duyarım; mesele ben değilim, bebek. Bebek annesine saygı duyar mı? Bilmem. Peki, annesi bebeğe saygı duymuş mu?
[silindi] NuruKelam ne gibi zararları var ben zaten kullanmıyorum da kuzenim içiyor ve bebeği 4 aylık anne sütü ile besleniyor :/ ona ss atacağım
Seloselo [silindi] Gerçekten bu soruyu sorduğunda şaşırdım ne yalan söyleyeyim. İçtiği sigara tamamen bebeğine geçiyo ha bebeğe içirmişsin ha kendi içmiş hiçbir farkı yok
Asym33 [silindi] Sigara içmek kanda prolaktin hormonunu düşürmekte yani sütü erken kesilebilir ve azaltır
[silindi] Seloselo hayatımda hiç sigara içmedim genel zararlarını tabii ki biliyorum emziren kadınlar için bilmem şart mı? Hemen bir agresifleşme bir inanamama aman allahım ne dertleriniz var yahu