Oğlum 16 aylık ve bizde de bir iki aydır çimdikleme ve ısırma var. Doktora götürdüğümde bunun normal bişey olduğunu söyledi. Hatta bunları sevdiği insanlara yapıyor diye doktora belirttiğimde ise ‘bebeğimizin sevgi göstergesi ve seninle ilgileniyorum anlamına gelebileceğini’ söyledi. Zamanla geçiyormuş.. 🫶🏻