Çıldırıcam artık 7,5 aylık aç değil,dişte değilse (öyle olsaydı tekrar yastığa yatırıp sallladığım anda susup uyumazdı biraz daha ağlar mızmızlık yapardı diye düşünüyorum) neden ya çok yıprandım artık saatte bir olsa yine razıyım nasıl düzelir bu durum?!