Behlul290318 Bende 2 ay yaşadım kabızlık her yolu denedim çatlak oluşak diye çok korkmuştum myflor mavi kutu probiyotik kullanıyorum haftada 3 kere veriyorum onunla çözdüm sorunu
Balloglummm mavikalpefe124 merhaba bebeğim kabizken kayısı kaynatıp iyice ezip süzgeçten geçirip suyunu icirmeye çalışıyordum bide ek gıda döneminde kabak elma sindirimi kolaylaştırıyor inşallah geçer canım
aloeverrra mavikalpefe124 canım ben tuvalet pozisyonunda salıncak yapıyordum o aylarda oğluma yani ellerimle bacaklarından tuvalete oturur gibi yapıp sallıyordum hoşuna da gidiyordu sonra yapıyordu kakasını bi dene istersen :) tam anlatamadım ama
Zeynep0808 mavikalpefe124 merhaba tek çözüm bence su biz öyle düzene girdik günde 20 cc su verin yada ek gıda verirken ara ara su verin kaşığıyla biz öyle düzeldik ve çorbalarına bir yemek kaşığı zeytinyağı ekleyin 🙏🏻🙏🏻