Maviii01 Merhaba ben dogum parasi için basvurali 1 ay oldu ama e devlette bugun basvurum göründü ve basvuru aşamasında yazıyor islememi gec koydular acaba yoksa para yatmismidir
Kumsalin_Annesi12 Maviii01 Benim de 35 40 gün sürdü ödeme aşamasında yazıyordu hatta. Bı kaç gün önce baktım ödemeniz hazirdir yazıyordu. PTT kurumdan baktım pttye yatmış. Yattiysa eğer sürekli PTT kurum ödemesini kontrol edin
Maviii01 @Eda1414 ptt uzak boşuna gitmek istemiyorum basvuru yapali 1 ay oldu zaten ama e devlette başvurum görünmüyordu bende para yatinca görünür heralde diye düşünmüştüm bugün sisteme girmişler ama durumda basvuru aşamasında yaziyor para yattımı işleme mi geç koydular onu anlamadım
Eda1414 Maviii01 onu bilmiyorum biz başvurduktan 4 ay sonra falan cekmistik unuttuğum için e devletten hiç bakmamıştım pttyi arayıp sorun isterseniz
Arme35 Maviii01 bize 3 ay sonra yatar demişlerdi, ben de de hep ödeme aşamasında yazıyordu sadece, Ama e devletten ptt kurum ödemelerinden bakarsanız yatmış ise gözüküyor ve hesabınıza ibandan atabiliyorsun bende öyle yaptım 💖🎀
oykumoms Maviii01 e-devlet’te PTT Üzerinden Yapılan Kurum Ödemeleri kısmında gözüküyor galiba kontrol ettiniz mi? Çünkü diğer yerde yatıp yatmadığı belli olmuyor