Maaşın %25′i bağlanır ama çok istesin. Sadece nafakayla kalmasın. İştirak nafakası yoksulluk nafakası varsa takısı vs alamadıgı. Hatta avukat tutabilse şahane olur. Zaten davadan sonra tedbir nafakası bağlanıyor bir miktar ilk duruşmada sonuçlanmasa bile. İyice öğrensin her şeyi detayıyla, toplanan bir kaç bilgiyle girmesin yola.