Kullandığın ilaçlar, mevsim geçişleri vb gecikmenize sebep olabilir varsa belki geç döllenme olmuşda testte çıkmamış olabilir ki bence sorduğunuz üzere bebek olup da düşse siz anlardınız zaten. Bence en net kan tahlili yaptırın kafanız rahat olsun 👐🏼