Meme reddi icin emzirme danısmanları ile görüsüyorum. Hepsi aynı şeyi soyluyor emzik ve biberon bırak. Nasıl bırakayım soylediği sey baya zor geliyor. Emziksiz kızım asla durmuyor,uykuya dalmıyor. Biberonsuz da olmuyor. Cevremde coğu arkadasım emzikle ve biberonla devam ediyor meme reddinide aşmışlar. Bilemiyorum emzirme danışmanlarının söylediği şeyler uygulamada bana baya zor geliyor. Biberon ve emzik ile devam edip meme reddini aşabilen oldu mu?