27 Ekim’de adet olmam grekiyrodu düzenli idi günü gününe olurdum. Fakat hala olmadım. Hızlı test yaptım 1 Kasım da negatif çıktı. Adet olacak gibi ağrım açım oluyor ama gelen giden yok. Sizce neden olur hiç böyle olmamistm ilk kez başıma geldi. Ara ara akıntım oluyor