Daha 3 aylık olmadan atağı başladı, 3 aya 4 gün var bizim kız 4 gündür atakta 😂😂 Uyku yok her şekilde uyutmaya deniyorum artık düzenden eser kalmadı ama 5 dakika içinde geri uyanıyor. Emme desen 0 resmen ben memeye almasam hiç istemiyor alınca da 4-5 dakka ya emiyor ya mızıldıyor. Gün içinde sürekli ağlak haldeyiz, her an kucak istiyor. Etrafa ilgisi aşırı arttı 4 günde bu kadar nasıl farkeder sürekli gözleri açık tetikte. Ne zaman bitiyor bu kolay geçirmenin bir yolu var mı?