Tubacicekdagi35 merhabalar bende daha dün böyle bir yazı girmiştim sağolsun herkes baya fikir verdi. Sorunlarımız birebir aynı görünüyor. Benim bebeğim de çok uysal dı birden her şey sanki tersine döndü. Ağlamak değilde çığlık atma şeklinde bağırma, uykusuzluk v.s Genel olarak atak dönemi sorunsalı sanırım.. Anladığım kadarıyla bi zaman kucakta evde dışarda gezdireceğiz dikkatini dağıtacağız. Bi zaman tek derdimiz oymuş gibi davranmazsak sanırım atlatmayız. Dün ben de çok gergindim kabullenin geçecek zamanla 🥲