Mrymfhmi Kızlara merhaba oğlum 2 ay 26 günlük . Geçen hafta verem aşısı için sağlık ocağına gittik . Kilosuna baktılar kilosu 7.800 gramdı . Sizce fazla değiş mi ? Bide oğlum sadece anne sütü ile besleniyor . Annem genetik olabilir diyor . Ben de öyleymişim küçükken. Gıdaya geçtiğinde zayıflar diyor herkes . Kafasını dik tutamıyordu şimdiye kadar. Yeni yeni tutuyor . Sizde de aynı duyumu yaşayan var mı ? Bilgilendirseniz sevinirim 🙏
Deletedmom0340 Mrymfhmi anne sütü alıyorsa normal bence. Benim oğlumda o aylarda o kiloya cok yakındı. Zaten 3800 doğmuş. Sorun olsa hemsıre söylerdi rahat olun
Esracim Mrymfhmi sadece anne sütü ise sorun değil . Benim bebeğim kilolu doğmuştu sadece anne sütü aliyordu ama herkes bu çok kilolu mama verme vs deyip benimde moralimi bozuyordu
tugceo92 Mrymfhmi evet olması gereken değerlere göre biraz üst sınırda sizinki. biraz da yapısal bi durum ama. zaten bilgi vermişlerdir size genelde veriyorlar. Biz 5 gün sonra 8 aylık olcaz şuan tam 7 kiloyuz hemşire ayına gore güzel dedi mesela