Busraalya58 belki bu hamileliğiniz kolay geçer. Belki kızınıza normal zamandan daha gazla vakit ayırabilirsiniz. Şartlamayın kendinizi böyle. Korunmanıza rağmen nasip olmuşsa size getireceği güzel şeyler olduğu için besbelli. Onlarca isteyip olmayan insan varken size nasip olmuşsa bu mucize vardır bi hikmeti. Çocuklarınızla vakit geçirin ve hamileliğinizin tadını çıkarın.