Merhaba arkadaşlar bana vajinal doğum sonrası dikiş atıldı 10 gün sonra kendiliğinden düşecekler denildi ama 23 gün oldu hâlâ düşmediler bugün de et parçası gibi bişey aktı ne olduğunu neden olduğunu bilen var mı? Varsa yardımcı olabilir misiniz? Lütfen… 🙏